5 wskazówek na poprawę jakości Content Marketingu
Prowadzisz biznesową stronę internetową? Zastanawiasz się, jak zadbać o marketing swoich produktów? Poniżej zaprezentowano pomysły na to, jak podnieść efektywność przekazu reklamowego. Sprawdź!
1. Zadbaj o czytelność treści
Wyobraź sobie, że chcesz przeczytać artykuł w sieci... A tam jedna wielka ściana tekstu. Czy zostaniesz na stronie i będziesz go czytać? To wątpliwe. Odbiorcy nie lubią, gdy materiał jest zupełnie nieczytelny. By podnieść skuteczność, ważne są zatem następujące działania:- podział na akapity i przypisanie im stosownych nagłówków,
- pogrubienie najważniejszych informacji - tego, co jest esencją tekstu,
- zastosowanie przyjaznej dla oka, czytelnej czcionki,
- używanie list wypunktowanych czy numerowanych oraz tabel.
2. Aktualizuj już istniejące materiały
Nie zawsze ma się czas na to, aby regularnie tworzyć zupełnie nowe treści. Jednak by marketing był efektywny, ich aktualność jest ważna. Warto wracać do tekstów czy grafik sprzed miesięcy i uzupełniać je. Dodatkowe słowa kluczowe, nowsze dane, rozszerzające kontekst informacje - wszystko to sprawi, że czytelnicy chętnie sięgną do materiału. I stanie się tak niezależnie od tego, jak długo jest on już zamieszczony na blogu czy w witrynie.3. Zróżnicuj content marketing - to nie tylko teksty!
Użytkownicy sieci przyswajają wiadomości w różny sposób. Jedni wolą czytać, do innych zaś bardziej przemawia obraz. Jeszcze inni uwielbiają słuchać albo oglądać edukacyjne wideo. Dlatego marketing treści powinien mieć zróżnicowaną formę. Poza wpisami blogowymi możesz postawić na infografiki, podcasty czy krótkie filmy i animacje. Skuteczność gwarantowana!4. Weryfikuj jakość i poprawność tego, co publikujesz
Informacje marketingowe to nie tylko reklama. Muszą one bowiem nieść użyteczny dla odbiorcy przekaz. Niezwykle ważne jest to, aby były one pozbawione błędów - merytorycznych i ortograficznych. Wszelkie niespójności, niedociągnięcia stylistyczne i interpunkcyjne też powinny zostać poprawione. W razie potrzeby warto sięgnąć po pomoc doświadczonego content managera, copywritera lub korektora.5. Na koniec... pamiętaj, do kogo kierujesz marketing treści
Przygotowując materiał, miej na uwadze swoją grupę docelową. Dostosuj język i sposób przekazu. Tym samym wpłyniesz na skuteczność utworzonych i opublikowanych informacji. Badaj również reakcje odbiorców - one dadzą Ci świetny feedback odnośnie do jakości i tego, czy treść jest ciekawa. Zastosowanie wymienionych tu sugestii sprawi, że praca włożona w marketingowe działania nie pójdzie na marne. Powodzenia w ulepszaniu treści reklamowych!Polecane artykuły
Jak tanio kupić meble kuchenne w Szczecinku?
Zależy Ci na tanim, a zarazem solidnym wyposażeniu kuchni? Sprawdź, jak zamówić meble w korzystnej cenie! Przekonaj się, na czym możesz zaoszczędzić i które szafki kuchenne będą odpowiednie do Twojego domu.
Meble kuchenne na wymiar
Wbrew pozorom produkty wykonywane na wymiar są bardzo opłacalną op
Modne meble kuchenne w Szczecinku
Szukasz inspiracji na zaaranżowanie swojej kuchni? Poznaj pomysły projektantów! Dowiedz się, jakie szafki i blaty kuchenne są teraz modne. Wybierz najlepsze meble, dzięki którym czas spędzany na przyrządzaniu posiłków będzie mijać szybko i przyjemnie.
Trendy w aranżacji kuchni
Klienci coraz chętni
Czym są kody CN i jak się ustala je dla produktów?
Wyliczenie prawidłowych ceł czy VAT-u dla towarów wymaga stosowania się do określonych zasad klasyfikacji, wyznaczanych przez tzw. nomenklaturę scaloną – kody CN, z angielskiego Combined Nomenclature. Choć wygląda to bardzo tajemniczo, wystarczy trochę informacji, by zrozumieć ten system. Przeczytaj
Kody CN a procedury celne – co powinieneś wiedzieć?
Choć na świecie obowiązuje Zharmonizowany System Oznaczania i Kodowania Towarów, w Unii Europejskiej, na potrzeby uproszczenia zasad handlu międzynarodowego, wdrożono rozwinięcie tego systemu. W lipcu 2020 roku kody CN weszły też do Polski, zastępując dotychczasowe rozwiązania. Co warto o nich wiedz